Te asteptam in echipa White Agency
Cultura noastra de lucru si mediul inconjurator au sustinut intotdeauna disciplina, eficienta si productivitatea la locul de munca si poate fi greu de crezut ca distractia la locul de munca poate contribui la actiunile unei organizatii.
Studiile dezvaluie ca a face distractie la locul de munca poate fi un mecanism de angajare ieftin si profitabil, care se coreleaza direct cu cresterea satisfactiei angajatilor, cultivarea moralului si imbunatatirea calitatii serviciilor pentru clienti. Si cand spunem „distractie”, vorbim despre asta ca o extindere a unei culturi si a mediului de lucru pozitiv. Activitatile, formale sau informale, realizate si concepute pentru a incuraja distractia la locul de munca reprezinta o modalitate ieftina de a obtine urmatoarele avantaje:
Imbunatatirea productivitatii si a invatarii sporite = Un mediu de lucru mai bun
Locurile de munca distractive cultiva un mediu care imbunatateste invatarea, productivitatea si creativitatea reducand in acelasi timp consumul si absentismul angajatilor. De fapt, a desfasura activitati si evenimente distractive la locul de munca este o activitate ideala timpul si efortul pe care angajatii il acorda organizatiei.
Creeaza incredere si imbunatateste comunicarea= relatia angajator-angajat imbunatatita
Un mediu de lucru distractiv creeaza incredere, deschidere, incurajeaza si creste comunicarea si imbunatateste creativitatea si ideile inovative. Rasete, umor si joc chiar si pe terenul de joc, indiferent de pozitiile din companie. Cand oamenii vad vulnerabilitatea reciproca si gasesc modalitati de a se conecta intre ei, creste increderea.
Recrutarea si retinerea angajatilor
Cel mai bun exemplu pentru acest beneficiu este Google. De fapt, Google este vazut ca standardul de aur al locurilor de munca distractive. Zvonul spune ca atrage peste 3.000 de solicitanti zilnic. Printre primele zece motive auto-atribuite pentru a lucra la Google, numarul patru de pe lista precizeaza ca „munca si jocul nu se exclud reciproc: este posibil sa codam si sa trecem pucul in acelasi timp”. Pentru al patrulea an consecutiv, Google s-a clasat printre primele cinci dintre „100 cele mai bune companii pentru care trebuie sa lucreze”.
Daca aveti acest tip de mediu, veti avea mici probleme in recrutarea si mentinerea angajatilor.
Experienta generala pozitiva a clientilor
Beneficiile obtinerii unui mediu de lucru distractiv sunt contagioase. Si cel mai important aspct pe care trebuie sa il mentionam in aceasta situatie este faptul ca daca doriti ca, compania dvs. sa ofere servicii excelente clientilor, trebuie mai intai sa acordati acelasi fel de atentie si apreciere clientilor dvs. interni – propriilor angajati. Nu va puteti astepta ca angajatii dvs. sa ofere servicii cu un zambet daca nu le oferiti un motiv pentru sa zambeasca.
Pe scurt, angajatii fericiti sunt mai productivi la locul de munca, astfel incat fiecare client va fi fericit, care la randul lor se vor intoarce mai frecvent, afectand pozitiv intreaga afacere.
Pentru jobui fericite, angajari in videochat este o optiune excelenta.