Cum să îți promovezi afacerea?

Cum să îți promovezi afacerea?

Pentru a supraviețui și a crește, afacerea dvs. are nevoie de clienți. Pentru a atrage clienți, trebuie să vă promovați afacerea.

În lumea digitală de astăzi, posibilitățile sunt nelimitate

În acest articol, vom prezenta cele mai eficiente modalități de a vă promova afacerea 

  • Motoare de căutare (și anume, Căutare Google și Maps).
  • Canalele de socializare (inclusiv Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, TikTok și Pinterest).
  • Comunitatea dvs. locală (evenimente, sponsorizări și presă).

Promovarea afacerii dvs. este o necesitate dacă doriți să vă distanțați de  concurenți și de clienți, așa că să începem cu cel mai popular canal: Google.

Captând peste 90% din cota de piață, este una dintre cele mai bune modalități de a ajunge în fața consumatorilor care caută în mod activ soluții

  1. Creați și verificați profilul dvs. de companie Google
  2. Obțineți un site web

Fiecare companie are nevoie de un site web, indiferent cât de veche ar fi afacerea sau clienții site-ul este obiectivul pentru clienții actuali și potențiali. Chiar dacă te găsesc pe rețelele de socializare vor dori să acceseze site-ul. 

  1. Implementați  optimizarea motorului de căutare

SEO este un set de practici care aliniază afacerea dvs. cu algoritmul de clasare Google. Dar, deoarece acest algoritm a evoluat pentru a utiliza învățarea automată și comportamentul utilizatorilor pentru a produce rezultate cât mai precise și de calitate pentru căutători, optimizarea pentru motoarele de căutare este într-adevăr optimizarea doar pentru căutători – în special pentru cei care caută ceea ce aveți de oferit.

Tacticile SEO pentru promovarea afacerii dvs. includ: 

  • Adăugarea de cuvinte cheie relevante (bazate pe industrie și locație) la anumite locuri de pe site
  • Producerea de conținut original, de înaltă calitate în mod regulat
  • Menținerea vitezei mari de încărcare a paginii și a securității.
  • Advertoriale SEO

Facebook este cea mai mare rețea socială online și poate fi o modalitate excelentă de a păstra legătura cu clienții existenți și de a ajunge la clienți noi. Promovarea afacerii dvs. pe Facebook poate varia substanțial în funcție de industria dvs., dar iată câteva elemente de bază:

Faceți publicitate pe YouTube

La fel ca în cazul celorlalte strategii plătite menționate în această postare, publicitatea YouTube poate fi o investiție care dă roade dacă este făcută corect. Puteți face publicitate pe YouTube creând anunțuri video care se redau înaintea videoclipurilor din categoriile relevante. 

În ciuda faptului că este una dintre cele mai recent lansate platforme de socializare, Instagram este a treia cea mai populară platformă de pe piață. Cu diversele sale formate de postare există o varietate de moduri de a folosi Instagram pentru a vă implica publicul și a vă promova afacerea.

Ziarele, revistele, radioul și chiar televiziunea sunt alte locuri tradiționale pentru a vă promova afacerea. Dacă vă gândiți să vă promovați afacerea prin advertoriale sau prin oricare dintre aceste strategii offline, cheia este să vă asigurați că urmăriți totul, astfel încât să puteți cunoaște eficacitatea. 

Marketingul prin e-mail a existat de veacuri, dar strategia nu a devenit în niciun caz mai puțin eficientă în timp. De fapt, 77% dintre oameni preferă să primească mesaje promoționale bazate pe permisiuni prin e-mail față de alte moduri de comunicare. E-mailul este un canal popular atât pentru consumatori, cât și pentru întreprinderi:

Am acoperit multe în această postare, așa că haideți să recapitulăm pentru a încheia lucrurile: 

  • Creați și verificați profilul dvs. de companie Google
  • Obțineți un site web
  • Implementați SEO
  • Porniți un blog de afaceri
  • Distribuiți conținutul
  • Google Ads
  • Obțineți recenzii online ale clienților
  • Monitorizați și răspundeți la recenzii
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Publică videoclipuri pe YouTube
  • Faceți publicitate pe YouTube
  • Implică-ți publicul pe Instagram
  • Distribuiți pe Twitter
  • Încercați TikTok
  • Alăturați-vă comunităților online
  • Colaborați cu un influencer
  • Faceți publicitate pe rețelele de socializare
  • Căutați presa locală
  • Formați parteneriate
  • Găzduiește, participă sau sponsorizează evenimente locale
  • Participați la expoziții comerciale
  • Trimiteți e-mailuri de marketing
CATEGORIES
Share This