Ce înseamnă SEO ? Cum îți vei optimiza site-ul pe Google?
Lumea devine evident digitală. Când a fost ultima dată când aţi mers la o bibliotecă pentru a găsi un răspuns la întrebarea dvs.? Sau când ai fost ultima dată la o bancă pentru a trimite bani cuiva? Toate aceste activităţi se pot face acum cu siguranţă pe smartphone-ul dvs. prin simple clicuri. Acelaşi lucru este în cazul marketingului. Trebuie să fi urmărit reclame în timp ce vizionaţi videoclipul preferat, aţi deschis un site web sau aţi verificat o aplicaţie mobilă. Ei bine, toate aceste reclame nu sunt altceva decât o parte a marketingului digital.
Marketingul digital este unul dintre cele mai căutate domenii de carieră din zilele noastre. Este un domeniu larg care cuprinde diferite moduri de marketing online. Optimizarea pentru motoarele de căutare sau SEO este unul dintre aspectele importante ale marketingului digital. Specialiştii SEO sunt necesari în fiecare companie care doreşte să îşi dezvolte afacerea online. Ca atare, instruirea SEO online a devenit un mod popular de a dobândi expertiză în acest domeniu şi de a începe o carieră promiţătoare.
Acest articol va introduce în lumea SEO şi de ce următorul curs de formare SEO online ar trebui să fie următoarea dvs. mişcare în carieră.
O introducere în SEO
SEO este rezultatul a ceea ce utilizează în mod normal oamenii pentru a găsi ceva online. Oamenii introduc anumite cuvinte cheie în bara de căutare şi Google afişează rezultate care se potrivesc cel mai bine cu interogarea introdusă. Utilizatorii fac cel mai probabil click pe primele trei sau patru rezultate ale paginii cu rezultatele motorului de căutare (SERP) pentru a obţine răspunsurile lor. Deci, SEO are ca scop optimizarea unui site web în aşa fel încât să apară în rezultatele de top ale SERP-urilor atunci când cuvintele cheie introduse se potrivesc cu conţinutul pe care îl conţine site-ul lor web.
Cursuri de SEO – claritate în lumea digitală
Optimizarea unui site web se încadrează de obicei în două categorii – SEO pe pagina web şi SEO în afara paginii. SEO on-page se referă la eforturile depuse pe pagina web, astfel încât să devină prietenoasă cu motoarele de căutare. Adăugarea de conţinut de înaltă calitate, inserarea cuvintelor cheie adecvate, îmbunătăţirea vitezei de încărcare a paginii, scrierea unei meta-descrieri adecvate, etichete de titlu şi subtitluri adecvate, precum şi grafica adecvată sunt câteva dintre eforturile care fac obiectul SEO on-page.
SEO off-page se referă la eforturile depuse în afara paginii web pentru a îmbunătăţi clasarea motorului de căutare şi a creşte traficul. Crearea de linkuri, promovarea conţinutului pe site-urile de socializare, postarea de review-uri ale clienţilor şi marketingul de tip influencer sunt câteva dintre eforturile care fac obiectul SEO off-page. Construirea de link-uri se referă în principiu la alte site-uri web care indică conţinutul dvs. pentru informaţii legate de produsul dvs.