Blog

Curierat în lumea pixelilor. De la DPD.

Principiile unui business sănătos rămân aceleasi din totdeauna: eficiența, competența, siguranța si echilibrul calitate – preț. Modul în care faci business în era pixelilor s-a schimbat, după chipul și asemănarea consumatorului. Pentru că e mult mai simplu, printr-un click, să alegi produsul și să-l adaugi  în coș, la fel de simplă trebuie să fie și livrarea. Aici începem să vorbim despre curierat în lumea consumatorului WEB20: curierat de la DPD. Pentru un business online sănătos.
Secolul pixelilor înseamnă o lume populată de milioane de consumatori avizi de servicii și facilități și captivată de posibilitățile oferite la doar un clic distanță de pc-ul, notebook-ul sau tableta din fața lor.
Nevoile consumatorului online au devenit la fel de importante, dacă nu mai importante, ca și cele ale consumatorului de mall sau supermarket. Au dat naștere, în România, unei piețe de comerț electronic care a depășit 350 milioane euro în 2011 și care se va tripla în 2012.
O astfel de piață “reinv
entează” tot, inclusiv curieratul clasic. Iar DPD a ales să inoveze, pentru că magazinele online au nevoie de parteneri puternici și de încredere, care să îi ajute să livreze calitate la cele mai înalte standarde pentru clientul din spatele pixelilor. Astfel, DPD a ales să fie partenerul business-ului online. De la timpii de livrare, până la modalitatea de plată, tracking și dovada livrării.
Mai nou, prin serviciul COD International de la DPD,  magazinele online de pe piața locală pot vinde inclusiv pe piețele internaționale.
Prin COD International, timpii de livrare sunt de 1-2 zile, transferul bancar fiind disponibil în 48 de ore. Clienții primesc rapoarte financiare și rapoarte de status ale expediției customizate, asigurarea este automată și acoperă până la de 10 ori valoarea transportului, tracking-ul online acoperă ciclul complet de viață al expediției COD, iar dovada livrării este disponibilă online.
Și pentru a transforma colaboararea cu DPD într-o experiență “user friendly” completă, clienții magazinului online au la dispoziție un nou serviciu: Weblabel, prima platformă online din România de emitere de etichete.
Tot pentru o apropiere 360 de mediul online, DPD Romania este primul curier care a lansat pe piața locală, în 2011, o platformă care se adresează exclusiv consumatorului final.

Dpdonline.ro este în prezent cel mai modern centru de comenzi al DPD din România, care permite utilizatorului expedieri comode, sigure și rapide oriunde în țară și în Europa, printr-o simplă comandă online, cu posibilitatea de a efectua plata electronic cu orice tip de card bancar.
Dpdonline.ro înglobează online toate serviciile de curierat: comandă, track&trace, inclusiv prima soluție de e-payment cu card bancar, dezvoltată în parteneriat cu cel mai mare procesator de plăți online din România, PayU (fostul Gecad ePayment).
DPD Romania este activă pe piața locală din 2008, prin preluarea firmei Pegasus, prima companie de livrări urbane din România, înființată în 1997. În martie 2008, GeoPost Yurtici Kargo a achiziționat pachetul majoritar al lui Pegasus, acesta preluând numele DPD Romania. Din iunie 2011, DPD Romania se afla 100% în proprietatea GeoPost Yurtici Kargo. În prezent, DPD Romania se numără printre primele 5 companii de curierat rapid și coletărie din România, cu peste 500 de angajați (inclusiv francizele), 72 depozite și 11 000 de colete livrate zilnic. DPD Romania are o acoperire națională în proporție de 100% și efectuează livrări în peste 220 de țări din întreaga lume.

Lasă un Răspuns

© topDAY 2012